Als je ons vraagt om de nieuwe Kia EV9 te lanceren op een inspirerende, innovatieve en zintuigprikkelende manier, dan regelen wij het. Dankzij een unieke experience met onder andere een hololens en 360 graden projectie, kon de doelgroep kennismaken met het nieuwe model. Op 25 verschillende dealerlocaties – verspreid over Nederland en Duitsland – wisten we meer dan 3600 gasten te inspireren.
We wisten direct dat het belangrijk was een unieke beleving te creëren voor de nieuwe doelgroep van Kia. Daarom gebruikten we de nieuwste technologieën, zodat we de visie en missie van Kia volledig konden doorvoeren in het concept en evenement. Oh, en natuurlijk serveerden we geheel in stijl Nederlandse, Duitse én Koreaanse drinks&bites.
Nieuwste features
Om de nieuwste features goed te laten zien, wisten we alle zintuigen te prikkelen met een hololens. Maar je kon ook plaatsnemen in de Kia terwijl een 360 graden projectie (inclusief bijpassend geluid uit de ingebouwde speakers) om je heen werd afgespeeld. Een unieke ervaring, die veel bezoekers nog niet eerder hadden meegemaakt.
Enthousiaste bezoekers
Het concept bleek zo uniek, dat het een roadshow is geworden door heel Nederland heen. Bestaande en potentiële klanten van Kia werden op een inspirerende manier geïntroduceerd aan de Kia EV9. Als resultaat zijn er flink wat offertes uitgeschreven en nieuwe orders geplaatst. Succes!