Wanneer PlayStation bij je aanklopt om de nieuwe PlayLink te introduceren, weet je dat je moet uitpakken. We ontwikkelden een custom Airstreamer die was omgetoverd tot een heuse PlayStation-huiskamer inclusief gloednieuwe PlayLink. Resultaat? Bezoekers konden zich volledig onderdompelen in PlayLink, een ervaring voor de hele familie.
Zoals voor elke klant wisten we dat we voor PlayLink een unieke belevenis moesten creëren. Voor de pitch reden we het PlayStation parkeerterrein op met een Airstreamer, om vervolgens onze plannen te presenteren. Stel je voor, deze Airstreamer als PlayLink huiskamer, volledig gewrapt aan de buitenkant en voorzien van kussens en vloerkleed binnen?
Succes in Nederland én België
PlayStation zag het meteen voor zich en we gingen aan de slag met uiteindelijk vier ad-hoc opstellingen. We organiseerden een roadshow die dankzij de PlayLink Airstreamer totaal anders was dan eerdere roadshows of merklanceringen. Gedurende drie maanden was ‘ie te bekijken op diverse beurzen en in verschillende steden. In Nederland én België!
Een echte ervaring
De lancering van PlayLink was groot nieuws, en door de opvallende PlayLink Airstreamer kwamen veel bezoekers een kijkje nemen. Dankzij heldere tekst en uitleg werd het duidelijk wat de game precies biedt. Het huiskamergevoel van de Airstreamer paste goed bij de identiteit van PlayLink, de eerste game vanuit Playstation die geschikt is voor de hele familie.
‘Vanuit de pitch in de nog lege Airstreamer, tot aan het omtoveren naar een PlayStation PlayLink huiskamer op wielen. Jullie hebben de verwachtingen overtroffen en DE merklancering van PlayStation PlayLink nationaal en internationaal op de kaart gezet.’