Renault Brands Event

Vernieuwende auto’s, vernieuwende presentaties. Voor Renault Group kregen we de vraag een dealermeeting te organiseren waar toekomstplannen en nieuwe modellen gepresenteerd konden worden. Alleen dan wel op een manier die aansluit bij het karakter van Renault Group: vernieuwend en creatief. We toverden Studio 21 om tot een waar Renault Group walhalla met speciale content dat zich (voor het eerst!) afspeelde op 360 graden beeldschermen. Zo kregen meer dan 450 gasten een geweldige inkijk in de vernieuwende toekomst van Renault Group.

Automotive
Strategische events
Brand event
Dealermeeting

Vernieuwende show voor vernieuwende toekomstplannen van Renault Group

Een locatie die aansluit

Hoe kunnen we de toekomstplannen van Renault Group zo goed mogelijk laten overkomen? Alleen de beste locaties kunnen voldoen, zo kwamen we al snel uit bij Studio 21. Met meer dan genoeg ruimte voor de nieuwste modellen en 360 graden beeldschermen, konden we helemaal ons creatieve ei kwijt.

Meer dan een presentatie

Voor deze 360 graden schermen maakten we speciale content, zodat Renault Group echt een unieke kans kreeg om toekomstplannen en nieuwe modellen te presenteren. Met sprekers zoals Laurens van den Acker en creativiteit als middelpunt was de dag meer dan een presentatie - het was een echte show.

Inspiratie voor de toekomst

Gasten werden zo meer dan alleen geïnformeerd, ze werden ook geïnspireerd op alles waar Renault Group naar toe wil groeien de komende jaren. Een geslaagde dag waar alle gasten, van werknemers tot dealers, met een vernieuwende kijk de toekomst tegemoet gaan!