Wanneer er nieuwe auto’s worden geïntroduceerd, is het belangrijk dat verschillende doelgroepen binnen het Nederlandse dealernetwerk deze modellen leren kennen. In samenwerking met Renault Academy organiseerden we trainingsdagen voor de nieuwe Dacia Duster. Deze dagen waren gericht op het bevorderen van kennisoverdracht en het trainen op een offroad locatie, waardoor deelnemers de kans kregen om de capaciteiten van de Dacia Duster in de praktijk te ervaren.
Auto introductie
Testritten
Unieke locatie beleving tijdens de Dacia Duster trainingsdagen.
Unieke locatie
Een centrale locatie in Nederland vinden die tegelijkertijd inspirerend is en alle deelnemers uitdaagt tijdens een training? De Champions Lounge op Circuit Zandvoort was hiervoor de perfecte keuze. Naast de presentaties kregen deelnemers de kans om op het offroad parcours naast het circuit de Dacia Duster te testen. Tijdens de pauzes werden ze vermaakt met races van o.a. vrouwelijke F1-coureurs en andere spannende wedstrijden op het circuit.
Dacia Duster effect
De locatie werd op een subtiele en stijlvolle manier volledig gebrand. Overal waren Dacia Duster-logo’s te zien, de nieuwe auto werd prominent getoond op grote doeken en er stonden twee Dacia Dusters in de plenaire ruimte. Met deze branding creëerden we het echte ‘Dacia Duster-effect’.
Dacia Duster expert
Op een inspirerende manier gaven de trainers de deelnemers een stimulerende trainingservaring. Aan het einde van elke dag werden alle deelnemers getest op de opgedane kennis, met als beloning prachtige Dacia Duster prijzen.